Søg

fredag den 22. juni 2012

Så ser man lige min super seje og meget heldige datter!
Emma der fylder 13 år, var igår efter skole, gået op på Hellebæk Klædefabrik, til tøjfirmaet Saint Tropez. Hun medbragte en lille jobansøgning som hun spurgte om lov til, at aflevere.

Da hun forlod stedet, havde hun fået arbejde og er på job for aller første gang i dag!
Hun var meeeget spændt og usikker på, hvad dagen ville bringe,- men også meget glad og stolt.

Pludselig husker jeg klart mine egne første fritidsjob, husker hvor bange jeg var for ikke at kunne klare ærterne, men også den store tilfredshed ved, at tjene sine egne penge.

Det giver så fantastisk meget erfaring, og uvikler personligt, disse vigtige og hyggelige småjobs! -Og jeg håber sådan for Emma, hun allermest må syntes det er sjovt og udfordrende.
Jeg glæder mig så meget til, at høre hvordan hendes første arbejdsdag i livet er gået ;0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar