Søg

mandag den 16. april 2012

Velkommen

Stort velkommen til dig, her på min helt nyoprettede blog!

Jeg hedder Britt, er 46 år gammel og bor i Helsingør centrum, i en lille lejlighed i en gammel fredet ejendom, hvor de småsprodsede vinduesglas er af den helt gamle og fantastiske slags, hvor udkigget sløres af buler og uensartethed i glasset.

Jeg er mor til to skønne unger. En stor søn på 24 år og en datter på snart 13 år.

Jeg har to uddannelser bag mig som Fængselsbetjent og Sygeplejerske. Igennem flere år har jeg ernæret mig via et spændende job i Helsingør Kommune, med udsatte familier og børn. Jeg har også lidt vikararbejde i Psykiatrien, som jeg holder meget af.

 Når det hele bliver lidt for teoretisk og struktureret, kaster jeg mig over langt mere kreative sysler som "lopperier", indretning, mode og husholdning. Også en hel del havearbejde er det blevet til i årernes løb, med drivhus og køkkenhave. 
  Familien er meget stor, og børneantallet enormt, hvilket naturligvis giver kulør og inspiration i hverdagen. Hverdage som jeg elsker.
 Du vil også finde inspiration fra rejsemål og oplevelser, samt alt muligt andet som jeg falder over hen ad vejen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar